I walk the line

Hej hej hej! Hemma igen efter att ha haft föreläsning på Kalmar nyckel hela förmiddagen. Har fått i mig lite mat nu också (kycklinggrytan jag gjorde igår, sååå god! Har massor kvar dessutom. Gött!) så känner att energin kommer tillbaka. Ska försöka skriva rent mina anteckningar och repetera en del. Ska läsa också i den där förbannade boken... Suck! Men måste man så måste man. Senare ikväll bär det av på bus-byxor-letande med Coffe och Niklas. Jag ska lätt vara fadder nästa år. Är redan helt till mig inför det, haha!
Så så ser min dag ut. Ska ringa lite samtal också och kolla lite grejer. Mycket på gång. Måste boka biljetten till hemresan också... Hur ska mina pengar räcka till till allting? Alltså det går ju ihop men det är inte lätt när det finns så mycket man behöver.
Dags att ta tag i skiten nu! Ha det!
Min mat. Bilden är hämtad från Studentkrubb.se som för övrigt är en grym sida med massa bra mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0