Glömsk...

Gaah! Hostar sönder min hals! Inte nog med att jag är nu sjukt sugen på mat så måste jag ut igen... Hade precis hunnit fram till mitt hus när jag inser att jag skulle ha sprungit förbi apoteket. Så nu måste jag iväg igen! Den här gången blir det Giraffen som gäller eftersom jag tror (!) att det har öppet. Får nästan kolla med 118100... Kollade runt på deras hemsida och där står det ju 19.00 på alla butiker men man vet ju aldrig!
Aha! Fick precis svar så nu bär det av...igen... fan, att jag alltid ska krångla! Måste börja skriva upp saker.
Har i alla fall kläderna nu men hinner inte öppna dem för jag vill bara få det här överstökat.
Usch mig. Blir så less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0