Gårdagen

Hej!
Vilken kväll det blev igår! Herregud. Kaos är bara förnamnet.
Mötte upp gänget utanför sjukan men kön var så lång att vi bestämde oss för att dra till studentpuben istället. Satt där ett tag och drack öl (goa Coffe bjöd mig på en öl!) sen bar det av till Palace. Vi lyckades komma in efter ungefär 45 minuters väntan...helt sanslöst! Kom i alla fall in gratis, vilket var en jäkla tur för mig. Väl därinne dansade jag lite, snackade med Jakob som jag träffade på och var allmänt glad med mina kära klasskompisar. Dem är så galna och jag älskar det!
Resten av kvällen är den delen som är kaotisk... Träffade på Calle som lyckats slarva bort sin kavaj någonstans mellan Smålandsgatan och Palace. Det är liksom två minuters gång KNAPPT däremellan.... Så då bar det av till källaren här för att kolla. Lyckades hitta på hans böcker och grejer som han dumpat. Efter mycket letande och pratande med folk insåg han att han lämnat kavajen hos någon tjej. Som tur var träffade vi på några tjejer som han kände som precis varit där och som skulle tillbaka dit för att hämta mer saker. Runt halv tre drar vi till Max där de sitter med kavajen. Grejen var att han hade ju plånbok och körkort och allt möjligt i den annars hade det nog inte varit så farligt. Det var en himla tur att jag inte hade druckit så mycket för Calle var ju lagom rund under fötterna, haha! Det var underhållande i alla fall.
Nu sitter jag här helt död. Mitt rum är ett kaos, vågar inte ens öppna skåpet till köksdelen för jag vet hur mycket disk jag har där... Men ska ta tag i det nu. Har inte heller ätit ännu så det måste åtgärdas.
Så nu ska jag diska sen laga mat och till slut städa upp här inne. Efter det blir det plugg. Vilket liv man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0