Full speed

Hemma efter en dag av pluggande. Började dagen med föreläsning där vi kollade på två filmer om världens två främsta mediamoguler nämligen Berlusconi och Murdoch. Jag var galet trött men det var riktigt intressant måste jag medge! Efter det bar det av till biblioteket med min grupp för att jobba med tidningsanalysen. Kom hem för kanske en halvtimme sen och har hunnit slänga i mig en macka. Min stackars mage behövde verkligen mat! (Åt lunch men det tar på krafterna att plugga...)
Nu ska jag alldeles strax dra iväg till Pressbyrån för att lösa ut mitt paket från Nelly! Jag ber till gud att jag inte ser ut som ett fån i byxorna, haha...
Först behöver jag en kopp kaffe så jag orkar hålla ögonen öppna på vägen dit!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0