Fredagkväll i Kalmar

Hej!
Kom precis hem från Ida där jag spenderat kvällen med henne, Coffe och Niklas. Det bjöds på äkta studentmat nämligen köttfärssås och spagetti! Sedan var det allmänt snack om allt mellan himmel och jord innan det hela avslutades med att Niklas fick en ny frisyr av Ida. En rätt bra fredagkväll (och kväll innan tentan) måste jag säga!
Bild lånad av Coffe, från facebook.
Så just nu sitter jag och dricker te för att lugna min hals. Fick dessutom alvedon av Erika tidigare idag vilket räddade kvällen helt! Så taaack till henne! Ska kolla igenom böckerna och anteckningarna en sista gång innan jag kryper till sängs. Det är mest för att lugna nerverna, gissar på att jag inte får in så mycket mer i huvudet nu!
För alla er som festar loss denna fredag kan ju festa lite extra för en stackars pluggande student som mig själv! (Tänker mest på dig kära mamma!)
Ha det bra! Hörs imorgon när mardrömmen är över och festen återstår.
Godnatt!
Pluggande Alexandra. Där här ni halsbandet dessutom som jag beställde från tradera. Älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0