Fredag i Tierp

Godmorgon!
Sitter i soffan och kollar/lyssnar på The voice. Har ätit frukost med mor min innan hon drog till jobbet och nu ska jag snart hoppa in i duschen så jag blir lite fräsch!
Idag väntar en dag i Uppsala med mina älskade flickor, Anna och Johanna. Livsfarligt att åka in nu när jag precis fått csn... Men ska försöka hålla i slantarna! (hehe...) Till kvällen blir det mysmiddag och vin med familjen. Mamma ska göra sin lasagne, sååå goood! Dör lite. Blir nog lite vin till det också. Det blir en äkta melberg-kväll med mys, mat och prat. Har saknat det faktiskt.
Nu ska jag kolla upp bussarna in till Tierp sen blir det duschen.
Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0