Första lägenheten

Idag har jag hämtat ut nycklarna till lägenheten, hur glad är inte jag då!? Föräldrarna är på ingång så det ska bli kul att få träffa dem också. Fast jag måste erkänna att jag inte saknat dem så mycket som jag trodde att jag skulle göra...Visst har jag saknat dem men inte så mycket att jag tycker det varit jobbigt. Syrran och Roy saknar jag just nu! Synd att de inte kunde hänge med päronen ner.
Jag har inte kollat på rummet än men jag vet ju om att väggarna är slitna men Kalmar hem ska måla om det har de sagt inom en månad så jag överlever. Det ska bli VITT! Såå nöjd för jag ville verkligen ha den färgen också. Får lägge upp före och efterbilder sen. Jag är så nervös ändå, vet ju fasiken inte alls hur den ser ut! Ska dit och kolla snart innan föräldrarna dyker upp men kommer ju gå vilse haha!
Pubrundan igår var gaaaalen! Alla bytte kläder med varandra, friade till SPIIKare, gjorde en männsklig pyramid och shottade tills de knappt kunde gå. Faddrarna söp vi ner och sen blev det till att skaka rumpan på kåren. Jag var rätt trött så var ju lite off men imorgon är det avslutningsceremonin vilket ska bli såå härligt! Äntligen blir jag av med det där äckliga bandet, haha. Kommer kännas otroligt konstigt när nollningen är över... Tomt på något sätt.
Idag fick jag csn så nu har jag i alla fall pengar. Men fasiken vad nojjig jag blev nu när jag skulle köpa mat. Jag tyckte ALLT var för dyrt. Bara att vänja sig antar jag. Jag ska nog spara alla mina kvitton så jag ser hur mycket jag faktiskt lägger på mat, kläder och liknande varje månad. Skulle ju behöva en budget.
Nej, nu ska jag sätta in pengarna till hyran som mamma betalade och pengarna för böckerna jag köpte av Wictor.
Ha det så gött!
(Ellinor och Erika på en förfest någon gång förra veckan... tror jag...haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0