Farfar <3

Hallå hallå! Nu är jag hemma igen efter att ha genomlidit nervositet, ångest, hunger, mättnad och glädje! Talet gick helt okej, man skulle prata i minst 2 minuter och 30 sekunder och jag klarade det på sekunden, helt galet. Lyckades få oordning bland mina stödord så missade en sida vilket gjorde att jag fick improvisera lite, haha. Men det gick ju! Pratade om min farfar så slängde in lite annat skit där på slutet. Men som sagt klarade jag mig och slipper det som de som "körde" får göra.
Efter föreläsningen drog vi och käkade på Zorbas ett helt gäng för att fira Coffe och Ida som fyllt. Det var sååå gott med mat! Vi käkade buffé så nu känns det som om min mage ska explodera. Det var längesen jag åt så mycket! Kunde knappt äta alls under nollningen av någon anledning... Men nu så är man igång igen höhö!
Nu blir det nog till att ta det lugnt här hemma hela kvällen. Får lite besök så slår nog på en film och bara slappar. Mys!
Nej, nu behöver jag min dagliga dos av kaffe igen!
Ha det gött!
Slänger in en bild på min käre far istället för jag har tyvärr ingen bild på farfar, det här är ju det närmaste jag kan komma i så fall. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0