Distraherad

Åh, fan fan fan! Energin ligger på noll och jag måste plugga sönder böckerna jag har här hemma... Ska hinna laga mat inför imorgon också. Kan man inte ha någon som kan rycka in såhär veckan innan tentan? Gratis städhjälp till pluggande student? Inte? Nehepp.
Har som vanligt idol i bakgrunden som är smått distraherande. Men snart är det slut och då stängs tvn aaaav. Av. Av. Av. Farligt att ha datorn och tvn i närheten men kan inte direkt ställa in dem i badrummet. Hehe...
Imorgon är det föreläsning klockan nio till tolv, lunch och sen redovisning av tidningsanalysen klockan ett. Gillar ändå det matrial vi har. Får däremot INTE glömma kollaget. Har sagt åt Erika att påminna mig, haha! Virrig som man är vet man ju aldrig.
Nej, reklam och det innbär att jag ska fokusera mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0