Bortskämd

Hej!
Sitter hemma hos föräldrarna. Anlände här klockan sex igår och det första som händer är att pappa serverar mig med köttbullar, potatis och sås. Helt underbart! Tessan och Roy kom hit på kvällen och fikade. Det var riktigt kul och mysigt att äntligen vara samlade allihopa. Jag berättade om min nollning och allt som har med Kalmar och göra och de uppdaterade mig om livet här i Tierp.
Idag väckte mamma mig runt åtta för jag ville äta frukost med henne. När hon åkt till jobbet sov jag en stund till, så himla skönt! Idag har det inte hänt mycket annat än att jag pluggat lite och sen när pappa kom hem så gick vi på en promenad runt Fäcklinge. Det var så vackert ute i skogen och jag älskar höstluften!
Nu väntar det snart mat. Det blir kyckling, potatishalvor och sås. Jag har det så bra här hemma!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0