Blä.

Snart ger jag upp! Har ingen energi överhuvudtaget. Tror att det är något skit i min kropp som förstör. Har varit såhär ett bra tag nu och jag är less på det! Idag skulle jag egentligen ha pluggat men har legat och halvsovit/svettats hela dagen. Börjar vakna till liv nu och ska snart in till stan för att försöka hitta något att äta ikväll. Har en massa nudlar och en massa pasta men behöver något till. Drygt.
Gårdagen spenderadesi Nybro och kom hem runt tre idag. Resten vet ni ju. Så nu gäller det att hälla i sig en massa kaffe så min kropp orkar med en fredagkväll fylld med plugg. Inte direkt det roligaste man kan göra en kväll som denna men har inte mycket val. SKA läsa ut böckerna nu ju! Dammit!
I övrigt flyter allting på. Tentan närmar sig vilket inte är roligt alls men samtidigt så närmar sig en resa tillbaka till Tierp vilket är betydligt roligare! Åker halv nio nästa onsdag och är framme i Uppsala runt halv fem. En lååång bussresa så ska ladda upp med lite roliga filmer. Som det känns nu kan jag säkert klara av att sova hela resan...
Nej, nu: kaffe, sen: affären!
Ha det gött!
Gammal bild från mitt gamla rum. Men så känner jag mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0