Analysera

Har suttit och analyserat tidningen Amelia ett tag nu. Det är himla svårt att inte ha förutfattade meningar om just den tidningen eftersom jag läst den förut när jag bodde hemma och mamma köpt dem. Imorgon ska gruppen samlas och diskutera så blir en lång dag! Men det ska bli intressant att se vad alla har att säga. Börjar klockan nio imorgon så egentligen borde jag sova men eftersom jag sov så länge så är jag inte trött än. Drygt som attans. Ska steka på lite köttbullar också till morgondagen, vill inte gå hungrig. Finns inget värre än att inte ha någon energi på föreläsningarna!
Har i alla fall hunnit städa här hemma så nu ser det normalt ut igen, haha! Har så mycket grejer i ett så litet rum...tokigt.
Annars då...jo jag ser fram emot att få sitta ner vid samma bord som min familj, äta, dricka och prata med dem. Det känns nästan lite som en semester att åka tillbaka! Gissar på att det säkert kommer bli skönt att komma hem hit igen, nu är jag ju så fast i att ta hand om mig själv, laga min egen mat som jag själv valt och göra precis som jag vill när jag vill.
Nu ska jag plugga lite, lite till samt steka köttbullar haha!
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: anabananananna

du ska komma hit och hälsa på mig och johanna så jag får bjuda på tårta eller annat gott. Tanterna måste ju göda dig lite extra när du är hemma.

2011-09-19 @ 01:31:11
URL: http://world.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0