3 september

Baaakis!
Hade avslutningsceremonin igår så nu är jag inte längre en nolla! Känns lite konstigt, jag gillade att jag hade en ursäkt till att vara virrig... Gårdagen var i alla fall heeelt galet kul, drack lite för mycket och lyckades klanta till mig men det löste sig till slut. Men det var värt det! Idag har jag inte gjort ett skit. Slog på en film, lagade lite mat, gick runt hörnet och köpte en obligatorisk bakis-cola som jag nu sitter och gottar mig med. Det är sista kårkvällen ikväll men jag har verkligen inte råd. Eller ja, jag har råd men vill gärna överleva till nästa månad också. Får ta en kväll på studentpuben med gänget någon annan dag!
Ska lägga upp bilder på lägenheten också men måste bara lägga in bilderna på datorn. Är alldeles för lat idag för att fixa med det.
Min resterande kväll ska tillbringas med att dricka cola, läsa kurslitteratur och kolla på film. Känner att jag måste få bort den här jäkla förkylningen någon gång! Är less, less, less på den!
Nej, nu blir det film sen plugga lite... på en lördagkväll... vilket galet studentliv jag lever, haha!
Ha det gött!
En liten bild från kåren, där är det drag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0