En kväll som docka

Hej!
Gårdagen var grym! Alla hade verkligen satsat på sin utstyrsel, helt underbart!
Förfesten var riktigt bra, kom rätt mycket folk ändå. Jag spelade beerpong till exempel, tycker det är så kul. Skulle kunna spela det utan att dricka något, haha! Runt elva kan det ha varit så drog vi till Byttan allihopa. Det var litet precis som jag hört men helt okej ställe! Musiken var riktigt bra men det är den ju alltid när Victor och Sofie spelar. Jag hade en härlig kväll kan jag ju säga. Visst förekom det en del...oväntade grejer, haha! Men det var mest kul faktiskt.
Käkade pizza till lunch vet inte om jag kommer orka med någon middag. Kanske bara steker på lite ägg och bacon. Ska poppa popcorn nu hade jag tänkt och slå på en film. Det är ungefär så mycket jag orkar idag.
Ha det!
Jag, Erika och Ellinor igår! Docka, fe och Cleopatra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0