Trött brud

Trött brud! Ligger på soffan helt utslagen efter gårdagens äventyr! Det var fest som gällde ute i Karlholms trakterna. Hade en underhållande kväll trots en del kaos! Däremot känner jag att min kropp gett upp idag så jag kommer troligen inte göra annat än att ligga på denna soffa och bara vara.

Jag kan dessutom meddela att jag just nu sitter och petar på tangenterna till min nya bärbara dator! Helt otroligt vilka underbara föräldrar man har! Fick den här nu när jag snart ska flytta så jag kan göra arbeten och dessutom hålla lite kontakt med omvärlden haha!

Nu är det läskigt nära tills jag är nere i Kalmar. Första veckan kommer jag behöva sova hos någon eftersom jag inte får tillgång till lägenheten förrän första september. Det kommer ju bli intressant, haha! Men jag bor hellre med någon under en vecka än att sitta själv i någon husvagn eller något...

Nu är jag väldans trött så blir till att sova lite!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0