Sy något

Åååååh, orkar inte var hemma längre! Har två tjuriga föräldrar som tjaffsar KONSTANT. Orkar inte sitta mittemellan och känna att de där två förstör min dag. Tack gode gud att jag åker imorgon för helt ärligt hade jag exploderat om jag inte kunde dra härifrån. Det är inget allvarligt men orkar bara inte påverkas av deras tjurighet. Usch! Som tur är har pappa börjat bli lite gladare nu när han har semester. Han vill ju till och med åka och bada. Det vore ju jättemysigt. Känner mig gaalet varm! Tror det är något som spökar i min kropp. Blä!
Ska försöka tvätta så mycket jag kan idag/inatt så jag har massa kläder att ha med mig. Ska försöka hitta något att ta på mig imorgonkväll. Satan vad svårt det är måste jag säga! Funderar på att dra fram symaskinen och sy något. Kan ha fått inspirationen från Project Runway som går på tv i skrivandets stund.
Nu ska jag kolla om jag har något tyg här hemma!
Får se hur detta går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0