Sunday

Söndagar är inte min typ av dag. Gillar inte lugnet som blir efter kaoset från lördag och fredag... Sitter fortfarande i morgonrock och funderar på att hälla upp lite kaffe åt mig så jag piggnar till! Föräldrarna var så duktiga så att de tog moppen till Strömsberg och fikade eller liknande.
Just nu gör jag inte annat än längtar tills på tisdag! Två veckor har gått fort på ett vis men nu märker jag verkligen vilken abstinens jag har. Måste få träffa Kalle nu nu nu, haha! Drar ju som sagt dit på tisdag sen vet jag inte när jag kommer hem. Föräldrarna snackar om en grillfest nästa fredag vilket vore lagom sysselsättning för mig efter mitt senaste festande.
Nu behöver jag nog den där kaffekoppen alltså!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0