Storvik och Ön

Hallå hallå i stugan!
Just nu sitter jag i Kalles lägenhet och tar det lugnt. Om ett tag ska jag kila över till Yttermyrarnas bostad för att umgås lite med Lisa (Kalles syster) medan Kalle jobbar.
Gårdagen var mysig! Kom till Storvik runt sex. Lyckades dock hoppa av vid fel hållplats så fick gå med all min packning...Duktigt av mig! Men när jag väl kom fram väntade Kalle på mig med maten redo. Hur bra kändes det inte att få krama om honom igen då!? Dör lite av bara tanken. Efter maten var det dags att göra sig redo för Ön. Drog dit med Kalle, Lisa, Lisas kille Fredde och hennes kompis Emma. Dansade kanske inte jättemycket men kände inte riktigt för det igår. Hade dessutom dragit på mig mina killer-heels bara för att jag ALLTID har mina converse nuförtiden. Träffade mycket folk man kände vilket var förväntat! Min pappa, syster och Roy dök också upp till slut så kände mig rätt nöjd med kvällen, trots värkande fötter... Vi lyckades dessutom börja planera en liten utflykt till Gräsö till nästa helg. Vore ju hur kul som helst. Bara jag, Kalle, Tessan och Roy! Kan tillägga att vi öste med 90-tals musik i bilen på vägen hem. Alla var som galna, haha!
Kalle stackarn var ju tvungen att gå upp till jobbet imorse medan jag låg kvar och gottade mig! Känner mig alltid lika dum när det är så, haha.
Ikväll blir det middag med familjen Yttermyr vilket alltid är lika trevligt. Så ser min dag ut här i Storvik helt enkelt! Imorgon kanske jag hälsar på min släkt också. Skönt att ha några man känner här faktiskt.
Nu ska jag vila en stund för känner mig halvkrasslig. Tror nog pöjken min har smittat mig med sin förkylning. Attans! Men det är det värt!
Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0