Skynda sig

Hejsan hejsan! Fisket igår gick faktiskt bra till en början men fram mot elva började både fiskarnas och våran entusiasm avta...
Hann inte göra ett dugg av det jag tänkte igår. Så med andra ord har jag inte packat än... Ska hinna duscha, packa, göra mig iordning, ta ut pengar och städa lite innan klockan tre! Helt omöjligt. Funderar på att skita i städningen och göra det på fredag. Tanken var ju att vi skulle åka ut hit tillsammans men nu kanske jag får ta tåget trots allt...
Ikväll är det Ön som gäller. Eldkvarn och Arvingarna, hur gött som helst! Ska försöka ha lite kontakt med folk under dagen så man kanske kan mötas upp någonstans, är ju så lätt att tappa bort någon i vimlet där.
Nej nu måste jag duscha så att jag hinner med allt.
Sköt om er!
Bjuder på en bild på mitt skatbo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0