Reser bort

Kan man ha en bättre start på morgonen!? Sov huur länge som helst. Slog på sommarmusik det första jag gjorde. Hörde att mobilen ringde. Visade sig att det var Kalle, underbara Kalle! Tror mitt hjärta slog ett extra slag då alltså. Så nu har vi bestämt inför veckan. Jag ska åka och bo hos honom tills på fredag då vi åker tillbaka till Tierp tillsammans för att grilla här hemma med min familj. Underbaaaart! DESSUTOM ska vi dra till Ön på kvällen. Tror jag där lite av lycka!
Nu ska jag laga mat sen blir det att fixa inför morgondagen och kanske tvätta lite... hehe!
Ha en underbar dag!
Haha sött par? Herregud, det är något fel på oss två. Men jag älskar det! Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0