Ofattbart

Har suttit och läst en massa på Linnéuniversitetets hemsida om registrering hit och dit och bostadsgaranti och grejer så nu är jag helt snurrig! Det är så ofattbart att jag ska flytta. Att jag inte bara kommer kunna hoppa på tåget och åka en halvtimme när jag ska träffa Kalle eller bara kunna ropa på mamma eller pappa om jag behöver hjälp med något. Galet! Har fem veckor ungefär kvar i Tierp. Jag har spenderat 18 år här och nu har jag bara några veckor kvar. Det känns jättespännande men samtidigt är jag livrädd! Lämnar hela mitt liv bakom mig ju. Åh, orkar inte tänka mer på det nu!

Var i alla fall på fest igår och det hela slutade med att jag sov på soffan med en filt över mig eftersom det var brist på sovplatser. Det resulterade i en väldigt stel kropp idag! Har mest bara legat framför tvn och halvsovit idag. Skönt!

Just nu längtar jag som en tok tills nästa helg då jag ÄNTLIGEN får åka till Gräsö och campa! Dessutom får jag chansen att visa Kalle underbara Öregrund. Snackade lite med Rebecka idag också om att vi kanske kan umgås någon kväll allihopa efter hennes jobb. Vore riktigt kul! Älskar Gräsö och Öregrund!

Nu ska jag sova, är helt slut fortfarande!

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0