Nattligt besök

Vilken kväll man hade igår då! Trots att jag var hemma så hände en hel del. Dels blev man bjuden av Anna att komma och dricka lite med henne. Det här var då tidigare på kvällen. Tyvärr var jag så sjukt trött och dessutom har vi ju ingen bil... Efter kanske två timmar ringer min mobil. Det visar sig att det är en av Kalles kompisar. (De skulle ut på krogen så gissar på att de var rätt dragna haha!) Han börjar bara prata rent allmänt och jag hör resten av gänget fnissa i bakgrunden. Kul att man kan roa någon då, haha! Efter det mycket givande samtalet la jag mig i sängen och kollade på Rödluvan. BRA film! Dreglade en hel del över killen kan man ju säga, lyckades till och med drömma om honom. Weird. Hursomhelst, mitt i filmen ringer telefonen och det är Emma som CYKLAT från sitt hus och är på väg in till Tierp. Det är ju en bit! Som tur var hade hon den andra Emma med sig. Så jag fick helt enkelt springa ut och säga hej, klockan två på natten. Tokstollarna!

Idag är det ju söndag. Jag är seg som attans och pank. Känner inte direkt att det är upplagt för fart och fläkt. Så idag blir det väl till att inte göra mycket alls. Kanske slå på en film och bara vara. Tråkigt!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och försöka bli lite piggare och gladare.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0