Mysigt

Hemkommen från Ön och Hedesunda! Det blev ett längre besök än väntat eftersom vi råkade sova oss igenom utcheckningstiden... Men fy satan vilken tur det var! Vi fick en helt underbar dag på campingen och vid Dalälven! Vi badade, läste, åkte in till Hedesunda och åt lunch och mot kvällen grillade vi vid vattnet och myste i solnedgången. Det var jag och föräldrarna bara vilket var skönt, speciellt nu när jag inte har mycket tid kvar med dem!

Nu är kontraktet till Kalmarhem påskrivet och ska skickas iväg! Jag kommer dock få bo hos någon första veckan eftersom jag inte kan flytta in förrän första september. Hellre det än att bo i någon husvagn en bit utanför allt!

Min hjärna går på högvarv så fort jag tänker på höstterminen. Det är så mycket som ska göras och fixas med! Fast inte så konstigt kanske... Jag ska ju flytta för första gången sen jag var liten. Första gången jag ska stå på mina egna ben. Intressant och se hur det slutar, haha!

Nu ska jag försöka se lite vettig ut. Ska ner och handla sås så jag kan göra maten någon gång, håller på att hungra ihjäl här ju!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0