Knasdag

Ska alldeles strax krypa ner under täcket. Det har varit en konstig dag idag. Jag har liksom inte varit riktigt närvarande känns det som... Svårt att förklara men hoppas jag är mer alert imorgon!
Filmen var ju lika mysig som jag hoppats och trott. Puss på det! Behövde en riktigt fin film idag kände jag. Får sånna dagar när jag bara vill slå på den mest romantiska filmen jag kan hitta och bara sitta i soffan och vara så pass tjejig jag bara kan. Till exempel ikväll så roade jag mig med att måla naglarna.....tre gånger om eftersom jag hela tiden förstörde dem. Kommer behöva göra om det imorgon igen för har redan förstört igen. Duuuktigt av mig!
Imorgon blir det som sagt kanske bad men insåg att jag även har en del tvätt kvar. Hann inte med allt förut, attsingen! Men det som står på schemat nu är sömn!
Godnattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0