Kaos

Hela lägenhets-grejen gick skit. Satt där i god tid men när det sen gällde fattade jag ingenting! Skyller lite smått på mina föräldrar som borde varit hemma och hjälpt mig men istället var nere i Tierp... Hursomhelst får jag ju en ny chans imorgon. Men det är inte så himla lätt när man inte har någon aning vart alla ställen ligger i Kalmar.

Just nu längtar jag så otroligt mycket tills jag får vara på Gräsö med min underbara pojkvän och Tessan och Roy! Det ska bli så skönt. Känns som att jag inte gjort mycket alls den här sommaren ju! Även om vädret inte ser ut att bli det bästa så är Gräsö trots allt Gräsö!

Min kropp mår inge vidare just nu, kanske är stressen inför flytten.. Pendlar mellan att må illa och vara vrålhungrig! Det är asjobbigt!

Imorgon ska jag ta mig ner till Tierp för att ordna med e-legitimation och fixa nytt bankkort! Lite drygt men det måste ju göras. Ska dessutom försöka få tag på min syster som för närvarande är i Österlen så vi kan planera lite inför resan.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0