Kalmarhem

Idag ska jag allra först och främst ringa Kalmarhem och höra om jag kan få flytta in en vecka tidigare så jag slipper bo på vandrarhem eller något sånt under introduktionsveckan. Sedan gäller det att packa lite kläder och smink för sen bär det av mot Hedesunda där föräldrarna ska slå upp ett tält. Det är Ön som gäller ikväll nämligen och tydligen tänker de gå all in... Bör jag oroa mig? Slutar väl med att någon full idiot antingen rasar vårt tält eller somnar i det. Mums. Men kul ska det bli oavsett!

Planen för veckan är... att jag inte har någon plan. Kanske ska med föräldrarna till Gräsö, kanske inte. Kanske hinner träffa Kalle innan helgen, kanske inte. Det suger en aning att inte veta eftersom jag gärna har något att se fram emot. Men men!

Nu gäller det att plocka fram kontraktet på studentlägenheten så jag inte behöver krångla med det mitt i samtalet.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0