Hungrig som få

Hungrig! Tror jag dör lite... Mamma är på ingång så blir väl snart mat men gud vad jag är hungrig! Ska göra en macka eller någonting innan jag börjar tugga på möblerna.
I övrigt har jag fortfarande inte städat mitt rum, illa av mig! Får bli ikväll. Jag lyckas hela tiden hamna i hängmattan i solen istället. Hihi, busigt!
Hugardt hörde av sig så nu är man bjuden på middag at her house nästa vecka. Hur kul är inte det då? Saknat den skruttan! Kollade igenom vimmelbilderna från studenten. Börjar redan bli nostalgisk och det var bara lite mer än en månad sen... Hur ska detta sluta? Uj, uj, uj!
Nej nu börjar mina mage nästan skälla ut mig..
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0