Helgen inplanerad

Tisdagen blev garanterat bättre än gårdagen! Emma kom hit och snackade lite. Sen blev vi hungriga och tjockisar som vi är fanns det bara ett alternativ: pizza. Svek tyvärr Emma och tog kebab tallrik men saaatan vad gott det var!
Har dessutom fått planer inför helgen nu också! På fredag blir det fest hos Kämpe vilket alltid är lika roligt och på lördag blir det att åka på dans med föräldrarna och kanske någon till.. Vill nog inte vara där själv med dem... Ehe! Men är rätt nöjd med planen än så länge. Har dessutom Mintu sen midsommar som blev kvar här. Vems det än är så tackar och bockar jag! Ingen har ju hört av sig så betraktar dem som mina nu... Sånt är livet! Det smakar skit men duger i krig.
Nu ska jag ut med syrrans galna valp sen ska jag försöka träna i någon timme. Har kommit igång nu i alla fall vilket är rätt bra för att vara jag. Yey!
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Liv

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 02:32:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0