Godnatt

Ska snart borsta tänderna (btw köpte en ny tandborste..en rosa...så nu kommer mina tänder bli bländande vita! Ehehe) och tvätta av mig. Är rätt slut i kroppen men huvudet är en annan femma! Skulle behöva plugga lite så somnar jag. Oh god nu går det bara utför alltså! Börjar prata om att frivilligt plugga. Fast däremot skulle det inte skada att öppna körboken en gång till.
Imorgon är det torsdag, jösses vad dagarna flyger förbi! Tur är väl det för saknar mannen min något fruktansvärt nu. Hursomhelst ska jag tvätta och städa imorgon. Börjar få lite ont om kläder och måste hitta något att ha på mig både på fredag och lördag. Känner att det är dags att försöka se lite vettig ut i alla fall!
Nej nu hoppas jag att toaletten är ledig! Ha det gött, nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0