Fredagsmys

God förmiddag eller vad man säger runt den här tiden!
Har inte varit vaken länge. Var ju helt död igår så inte så konstigt! Just nu sitter jag och fundilurar lite på vad jag ska äta till lunch. Nudlar eller pizza? Åt pizza igår så orkar nog inte en gång till.
Till kvällen drar jag in till Öregrund för att gå ut och käka med Josse och Rebecka. Underbart! Efter middagen ska vi vidare till Humlegrund som är någon slags pub. Det ska bli så himla kul att få träffa dem små knasbollarna och dessutom få ta några öl och bara prata! Sover hos Rebecka så har ingen direkt tid att passa. Ännu bättre!
Imorgon ska jag på middag med föräldrarna hos våra vänner i Gävle. Det blir nog mysigt! Känner att jag kommer ha en rätt bra helg ändå.
Nu gäller det bara att se till att hålla mig sysselsatt nästa vecka också tills mannen kommer hem. Nu kan jag i alla fall lugna ner mig för nu är de på väg till Rhodos. Tidigare har de varit mitt i kaoset i Aten, inte direkt något jag gillat haha!
Nu ska jag "laga mat" (alltså värma mina nudlar...) sen måste jag börja förbereda allt inför kvällens äventyr!
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 06:34:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0