Fredag igen

Jag ska alldeles strax mysa ner mig i Kalles säng igen och sova några timmar innan jag måste ta bussen till Gävle. Ångesten som gårdagens antagningsbesked gav börjar lägga sig men paniken finns där än. Kommer nog oroa mig fram till den sekund jag inser att det finns vettiga människor i Kalmar...
För övrigt hade jag väldigt mysigt igår hos familjen Helmbrandt! Det grillades och min morfar dök upp och åt med oss. Fram mot nio tiden blev det för kallt så vi drog oss in och slappade framför tvn. Kalle kom dit också så nu har han fått hälsa på alla de "viktiga" släktingarna på mammas sida!
Idag är det middag i Fors som gäller! Kalle dyker upp mot kvällen efter jobbet medan jag måste hjälpa min käre far att få någon slags ordning på det hela. Kul!
Nej, nu gäspar jag alldeles för mycket. Nu blir det sängen!
Nattinatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0