Fortfarande Storvik

Har precis klivit ur sängen och Kalle har dragit till jobbet. Jag kan nästan aldrig somna om när jag väl vaknat av Kalles larm. Drygt som satan eftersom jag faktiskt får göra det... Klockan är åtta på morgonen och jag ska dra till min moster och morbror runt fyra. Gött.
Så ikväll blir det alltså till att traska iväg till den yttre delen av Storvik för att hänga lite med kusinerna och moster+morbror! Trevligt värre. Var mer än en månad sen jag var där (samma kväll jag träffade Kalle, haha!) så det ska bli kul!
Imorgon är det dags att dra hem. Tanken var ju att jag och Kalle skulle åka till mig tillsammans men eftersom att jag måste plocka undan lite smått i mitt rum och kanske fräscha till mig lite så drar jag redan på förmiddagen. Det gör ju inte direkt stor skillnad!
På lördag blir det nog fest om jag har energin till det. Ska be föräldrarna hämta mig eller se till att ta bussen hem rätt tidigt. Vill inte att det ska bli sånt kaos som senast, haha! Orkar inte vara jättebakis på söndag...
Nu ska jag nog försöka somna om i alla fall. Ha det bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0