Fly boet

Har fått antagningsbesked idag. Det är med skräckblandad förtjusning som jag kan meddela att jag kom in på Linnéuniversitetet. Det ligger i Nybro som ligger vid Kalmar...Som i sin tur ligger flera långa jobbiga mil ifrån Umeå där Kalle kom in. Så just nu vet jag inte vad jag ska känna. Visst är det hur kul som helst att jag kom in och det är ju en bra utbildning men samtidigt börjar jag inse att jag måste flytta. Själv dessutom! Och att Kalle kommer vara så fruktansvärt långt bort från mig så man blir alldeles snurrig.
Jag har alltid längtat efter att få fly boet så att säga men nu när den dagen är här så känns det nästan lite jobbigt. Kommer sakna alla så mycket ju! Det är en hel del man lämnar bakom sig. Ett helt liv. Även om Tierp i sig inte är världens mest förtjusande ställe så är det ju trots allt hem med allt som det innebär.
Nu ska jag diska och fortsätta försöka bestämma mig om jag är glad eller inte, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0