Dejt med en Hugardt

Har planerat in lite roliga aktiviteter inför morgondagen! Förutom att dra ner till banken ska jag också ut och käka med Hugardt innan vi möter upp mina föräldrar. Vi ska nämligen gå och se Harry Potter. Underligt ändå att det är sista filmen! Jag har ju vuxit upp med både böckerna och filmerna. Allt har sitt slut som jag så väl fått lära mig detta år. Det ska i alla fall bli väldigt kul! Hade tänkt dra med Kalle och se den i Gävle men han kunde inte så då blev det här ett alldeles utmärkt alternativ!

Vet inte om jag nämnt detta men ska på middag i Uppsala på onsdag också. Mycket trevligt! Sedan blir det till att laga god mat åt mig och Kalle på torsdag när han kommer hit. Så nu har jag planer för resten av veckan, underbart! Hatar att bara vara hemma... Blir så otroligt rastlös!

Nu ska jag slå på en riktigt seg film eller något så jag somnar.

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0