Dagen efter

B-A-K-I-S! Ååååh orkar inte!
Gårdagen var rolig fram tills det blev för mycket av det goda. Fick sätta mig i en taxi utan min kära väska (och jag som trodde väskan innebar att jag skulle ha koll på grejerna...) åkte med ett gäng ner till Bennys och slutade med att jag GICK hem av någon dum anledning.
Nu är jag hemma i alla fall och ska åka och hämta min väska strax. Bara pappa slutar tjurar och lämnar mammas moppe ifred...
Förstår inte grejen med att festa såhär dagen efter om jag ska vara ärlig. Jag är bara less nu, haha! Minns att jag gick in till mamma och pappa inatt och tjatade om att jag saknade Kalle....Oh my...
Så min plan för tillfället är att hämta väskan, placera mig i horisontellt läge framför tvn och ta smällen för mina synder från gårdagen. Ja, så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

HAHAHAHAHAHAH JAG DÖR, jävla pucko :D synd att jag inte stannade kvar

2011-07-09 @ 20:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0