CSN och matlagning

Har sökt CSN bidrag nu så nu är det bara att vänta. Hur ska det gå när jag får massa pengar som ska räcka till allt? Kliar ju alltid i fingrarna på mig när jag har pengar...Uj uj uj!

Idag har jag inget speciellt inplanerat. Pappa jobbar så det är bara jag och mamma just nu. Helt galet vad lugnt det är! Rätt skönt. Funderar på att göra som jag alltid gjorde när jag var liten; tända ljus i rummet och lägga mig och rita eller läsa. Behöver sysselsätta mig med något!

Imorgon blir det Ön för min del. Föräldrarna ska dit så hakar bara på dem, mycket trevligt! Har jag tur kan Kalle följa med också, vi borde öva lite på våra dansmoves känner jag... Haha!

Nu ska jag övertyga mamma om att det är läge att käka lunch, hon har inte riktigt fattat det där med att man faktiskt måste laga maten för att kunna äta den...

Ha det!


Kommentarer
Postat av: PEETRA

Sv; jaaa de skulle va skitkul! men kruxet är att jag är ju i åre och jobbar, kommer hem typ 10e, och när alla flyttar ni? vi skulle ju hittat på en massa skoj när ni skulle komma till mig :o

2011-07-25 @ 22:33:50
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0