Black Swan

Har precis kollat klart på Black Swan och jag känner att släcka lampan inte är aktuellt just nu! Fy sjutton vad jag har suttit och hoppat. Extremt obehaglig film! Inte på det sättet som många skräck/thrillers är utan mera psykiskt. Det var verkligen psykiskt påfrestande. Tur att jag bara ska sova sen för annars hade jag varit helt borta. Men den var bra, det måste jag medge! Lite dumt att se den själv dock, var tvungen att pausa en stund där för att hämta andan.

För övrigt så ska jag dra till Storvik imorgon för att träffa en viss underbar Kalle. Har inte träffat honom sen förra helgen så det ska bli väldigt mysigt! Har dessutom fått äran att se honom spela match vilket blir spännande, haha! Kommer få skjuts ut till matchen av hans vän Emil så det gäller ju att vara trevlig också! Man vill ju inte framstå som världens tråkigaste...

På onsdag blir det nog Uppsala med käraste Anna och på torsdag bär det återigen av till Storvik! Ska på fäbofest så stannar tills lördagen. Så nu verkar det som jag trots allt har fullt upp! Det är ju tur det, hatar att ha dagar som dessa när jag bara sitter och gör ingenting. Blir nästan deprimerad ju! Not good.

Nu ska jag nog hitta något underhållande att kolla på så jag kan somna! Godnatt!


Ungefär såhär såg jag ut under filmens gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0