Ändrade planer

Planen var ju att jag skulle åka med föräldrarna till Gudinge på dans men jag kände efter gårdagens bravader att jag trivdes bättre hemma i soffan. Så ikväll hittar man mig under ett täcke istället för ute på dansgolvet! Har redan laddat upp med bakismat, kebabtallrik som jag knappt fick i mig. Har inte haft någon aptit de senaste dagarna... Håller på att bli sjuk kanske? Hoppas verkligen inte det!
På måndag kommer Kalle hem så på tisdag drar jag till Storvik och stannar där ett tag! Längtar en aning dåå! Borde försöka få lite färg tills dess så man inte ser ut som en blekfis bredvid honom...
Nu ska jag dö lite till framför tvn!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0