Alexandra aka städerskan

God eftermiddag kära vänner!
Idag är min städardag vilket inte känns så jättespännande men måste göras. Hjälpte mamma tidigare idag när hon var på jobbet genom att ta disken. Hela familjen kommer attackera städningen ikväll. Skönt när allt är över och man kan bara sätta sig ner med en kopp kaffe eller te. Har börjat upptäcka min förälskelse för te igen! Jag har ju druckit mycket kaffe på slutet men te är ändå mysigare på något vis! Att sätta sig framför tvn med en kopp te och bara gömma sig under en filt kan ju vara det bästa slutet på en dag.
Måste ta tag i tvätten också, uuusch! Vet inte vart jag ska börja! Har så himla mycket tvätt nu att jag blir tokig. Men får väl bara ta tag i det...
Imorgon ska jag faktiskt in till Uppsala för att äta lunch med en kär (typ) gammal klasskamrat, nämligen fröken Hugardt! Det blir lagom syssla för mig tror jag efter idag. Sen är det väl bara hem och fixa till sig och dra vidare till syskonen Kämpe. Roligt, roligt! Jag hoppas dessutom på att få träffa lite vänner jag inte sett på länge där!
Nu borde jag ladda en maskin tvätt...This sucks! Bara att bita ihop!
Ha det gött!
Ledsen att maten var slut? Senast när jag och Emma var och käkade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0