Måndag

Usch vilken dag jag har haft! Skulle egentligen ha jobbat ett till nio men vaknade och mådde så sjukt dåligt att jag ringde in och sjukanmälde mig. Sen har jag bara sovit bort hela dagen. Det var helt galet skönt, speciellt med tanke på att jag hade huvudvärk+illamående+ont i halsen och var heeeelt matt.

Just nu sitter jag här med min underbara kopp jag fick av syrran och Roy i julklapp. Gillar den väldigt mycket, känns bra att sitta och dricka ur den, speciellt när man har locket på! Mmmmhmm mums!

Vilket kaos jag har haft senaste fyra månaderna men nu har det lugnat ner sig...tror jag i alla fall. Man vet ju aldrig vad som väntar. Men än så länge är jag nöjd med att ha det som jag har det nu. (Förutom att jag mått dåligt men det är också på väg att försvinna!)

Imorgon är det jobb som gäller och på onsdag med, moa verkar dessutom vilja dra med mig ut på krogen. Spännande! Hihi jag som inte skulle ut så mycket nu innan kryssningen.

OJ men gud glömde nästan! Jag fick praktikplatsen hos Medori!! Helt galet att de valde ut mig. Jag är så himla glad just nu. Kommer bli awesome! hihih! Så nu ska jag spendera 4 veckor med de talangfulla människorna. Lyckligt lottad helt enkelt!

Nu ska jag dricka min choklad och myysa!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0