Lördag

Hallå i stugan! Idag är det lördag och jag är glad. Hade en lugn kväll igår med god mat, godis och cola så klart! Love it. Idag är det jag som ritar tills pennan glöder. Måste få ihop en helt ny kortlek eftersom hela mitt "riktiga" arbete är i skolan. Sucks to be me. Kan trösta mig med att det här nog blir bättre än det jag tänkt från början... Mucho bien!

Ikväll är det fest. Jag som hade sagt att jag inte skulle festa innan kryssningen nästa vecka och så har jag farit runt på fest varenda helg ändå. Fy mig! Men det är ju som man brukar säga; man lever bara en gång! Och för fan, då ska jag leva fullt ut! Haha, eller liknande i alla fall... Hursomhelst blir det partaj med syskonen Kämpe. Man har alltid kul i det gänget. Herregud, vem vet vart kvällen slutar!

Nu ska jag som sagt rita. Yum yum yum. (Hade Ferbie rösten i huvudet, någon som minns den leksaken?)

Pöss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0