Jag gör vad jag vill

Min blogg är rätt död...

Jag har helt enkelt inte tid! Igår hade jag inte ens tid att äta, det slutade med att Erik (min käre "chef" kanske man ska kalla honom) lånade en tia till mig så jag kunde köpa en macka så att jag skulle orka resten av kvällen. Gillar mitt arbete ändå har jag insett. Roliga människor, trevlig stämning och tjänar ju helt okej på det. Beats att dela ut reklam i alla fall.. HAHA!

Hela veckan har gått i 180 och jag har knappt hunnit med. Nästa vecka är det lov men då ska jag jobba, jobba, jobba! Aiya napa here I come.

Idag ska jag egentligen in till skolan men insåg att jag inte kommer kunna få tag på de personer jag behöver få tag på, jag kommer inte kunna scanna in mitt arbete, jag kommer inte må bra och det kommer sluta med att jag sitter på en buss och mår fullständigt SKIT! Måste börja ta hand om mig själv och nu sätter jag ner foten här. Har en hel vecka innan praktiken börjar (skulle egentligen börjat vecka 9 men VILA som jag ska praktisera på hade en annan just då så börjar vecka 10) på mig att fixa allting. Nu ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att denna eviga huvudvärk ger med sig.

Imorgon blir det jobb igen, hoppas verkligen det går bättre än igår! Fy fan vad jag mådde dåligt. Var på väg att spy på tåget och dessutom börja storgråta för ingenting. Mums! Det vill jag inte vara med om igen...

Nu ska jag ta ut min vovve sen får man se vad som händer. Kanske tar en macka, kanske kollar på film, kanske lägger mig på sängen och gör ingenting. Vem vet? Jag gör vad jag vill!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0