Hej Alexandra heter jag och ringer ifrån....

Oh yes, nu är man telefonförsäljare! Det funkar helt okej, har inte brytit ihop än i alla fall! Nu gäller det att fixa tillräckligt för att ta sig till Aiya napa och allt man kan tänkas göra där. Ska nog gå till slut!

Har alltså haft fullt upp den här veckan! Gick i skolan måndag och tisdag och jobbade 17-21. Ledig onsdag men åkte in på UF-mässa, ledig torsdag men jobbade 17-21 igen. Skulle egentligen in till skolan igår och ha en lektion och UF-möte men på grund av den här satans snön lyckades jag fastna i Tierp. Yey...! Som tur var hittade jag på Emma så jag hade ju bästa sällskapet. Fick tack och lov skjuts hem med henne och hennes pappa. Tacksamt, ja! ♥ Hade nog inte kommit hem ordentligt annars... Dumma UL...Dumma väder... Hursomhelst, nu ska jag inte rulla mig i självömkan. Kul var det inte i alla fall!

Igårkväll var jag hemma, lagade en otroligt god middag åt föräldrarna, kollade på film och åt popcorn. Minns knappt senaste gången jag gjort det. Njöt hela kvällen av att vara hemma. Gick runt och tittade i alla rummen och bara var lycklig! Så det kan gå när man festar alldeles för mycket.

Ikväll blir det Uppsala med familjen, HELA familjen alltså. Mamma fyller år imorgon så hon ska firas. Det blir middag och kanske någon drink. Jag vill nog inte dricka så mycket eftersom det ska vara några lugna veckor framöver. Men mysigt ska det bli! Det bästa är ju att om jag blir trött kan jag helt enkelt bara ta bussen hem! (Eller dra in till Gävle om Moa får ihop något till ikväll, hon fyller ju arton imorrn. Helt sjukt att vi gått och blivit så stora! Puss på dig i alla fall ♥)

Nu ska jag lyssna klart på den här låten (Baksmälla av Petter och September, får inte nog av den just nu!) sen blir det duschen, kanske en snabb promenix med min bebis (hunden alltså...) och fixa till sig. Blir en bra helg det här!




(Knutmasso 2007...galet! ♥)


Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0