Wilfred

Hej!
Måndag igen men det är helt okej för jag är ledig idag! Skulle städa, göra klart massa uppgifter och allt men har inte börjat än. Typiskt mig... Fast nu blev det bestämt att jag ska upp till Erika vid åtta och ha glöggmys så nu börjar jag få ont om tid vilket är bra för min del för då måste jag ta tag i det här! Ska börja med att laga mat så jag får någon energi.
Kollade klart på Wilfred igår... Hatar när serier tar slut. Den var ju så bra! Så sjuk, så underbar! Slutet var ju världens mindfuck dessutom. Så nu måste jag hitta någon ny serie att följa som en slav. Svårt det där!
Nu ska jag laga fisk för första gången någonsin i mitt kök.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0