Pubhäng

Hej!
Gårdagen var helt fantastisk. Log så mycket att jag hade ont i kinderna när jag kom hem. Det var först mat (Cupido!) som gällde i Karins lilla krypin. Hade kameran med mig men kom inte på det förrän vi hade dragit där ifrån... Efter maten och massa snack om hur alla hade det nu så drog vi till Williams och drack öl. Det bjöds (som alltid) på skratt och tårar. Tårarna berodde mest på skratten kan jag ju säga! Tyvärr var många tvungna att åka hem lite tidigare eftersom de jobbade. Jag och Rebecka var dessutom tvungna att ta bussen kvart över tolv eftersom vi bor mitt ute i ingenstans... Så kvällen avslutades relativt tidigt med ett stopp på Max innan vi kutade kan man säga till bussen. Det var helt enkelt en underbar kväll med god mat, dryck och vissa av oss fick en kyss av en fransman. Jag nämner inga namn men kan ju säga att det börjar på R och slutar på ebecka. Haha! Sjukt kul avslut på en sjukt bra kväll.
Idag har jag bara slappat. Mamma kom hem tidigt så vi har myst i soffan hela dagen med film och annat gott.
Imorgon är det HOCKEY som gäller! Jag är överlycklig! Har till och med med mig halsduken. Brynäs möter Växsjö så nu jäklar måste de vinna så jag kan åka hem med huvudet högt.
Några bilder från gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0