Panik

Hej!
Jag kom hem för ungefär en timme sen. Har roat mig med att diska så att det åtminstone är klart. Ska skriva en lisa på allt jag ska ha med också. Fy fan, panik. Borde börjat tidigare men det har verkligen varit fullt upp med skolan nu på slutet.
Ikväll blir det häng på puben. Vi blir nog ett rätt stort gäng, några från Nybro kommer också. Ska bli riktigt kul men kommer kännas tråkigt när man går därifrån. Fast samtidigt kommer dessa tre veckor inte kännas som tillräckligt för att hinna allt man vill göra. Åh, alltid problem!
Nu borde jag diska klart, ska hinna in en sväng till stan också sen. Så mycket som ska göras på så kort tid! Blir tokig!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0