Tatueringar

Har suttit och snackat med Rebecka om tatueringar och tider. Verkar som att jag kommer att få göra min första tatuering direkt efter nyår. Helt underbart! Har suttit och kollat på bilder av olika tatueringar. Blir så himla sugen! Jag vet att jag säkert kommer att göra ännu en när den första väl sitter men det får nog dröja ett tag. Blir nog enbart text nu till en början. Jag tycker det är så svårt med bilder. Jag är inte mycket för sånt. Vill hålla det mer enkelt. Men vem vet kanske blir ett motiv till slut. Men inte än. Nu ska jag bara fokusera på min första tatuering. Till och med mamma börjar förstå varför jag gör det. Helt otroligt!
Dessa två är riktigt snygga. Den översta är en annorlunda placering. Jag skulle gärna vilja ha en sån men samtidigt vill man nog inte ha den allt för långt ner om man bär någon söt klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0