Slut som människa

Hej!
Hemma från puben nu. Det har varit en hektisk men bra kväll. Började kvällen med att stå i baren på övervåningen vilket jag tyckte gick väldigt bra den här gången! Resten av kvällen sprang jag runt och plockade disk samt delade ut maten. Man blir helt slut av det! Mina stackars fötter är döda. Men det var kul! Några från klassen kom förbi också och gjorde det hela lite bättre. Tack!
Imorgon är det julfest i Pukeberg och White night här i Kalmar som gäller. Kommer vara helt slut! Men det är trots allt sista kårkvällen så skitsamma. Det är det värt. Inte långt innan man drar hem nu alltså! Kommer sakna Kalmar enormt mycket, det vet jag. Gör ju det när jag är hemma bara en vecka. Nu är det ju TRE!
Nu ska jag sova som en stock.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0