Skratta eller gråta

Hej!
Vet inte om jag ska skratta eller gråta! Klänningen kom idag och den är ljuvlig så där kan jag ju vara nöjd och glad men däremot har jag lyckats tappa min bricka till trapphuset och min skåpsnyckel. Hade tur i oturen däremot att min stackars dörrnyckel klarade sig undan genom att gömma sig i fodret på min jacka... Åh blä! Så imorgon blir det en tur till bussgods i förhoppning om att de hittat dem. Annars är det bara att traska iväg till Kalmarhem och be om en ny bricka åtminstone. Underbart!
Nu ska jag laga mat och lugna ner mig lite. Blir så less på det här, den här gången hade jag dessutom koll på grejerna tyckte jag. Ska rota igenom allt och hoppas på att jag hittar dem.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0