Pyssel

Hallo!
Är klar med städningen och ligger nu på sängen i gästrummet. I helgen måste jag flytta över alla saker in i mitt gamla rum eftersom Lasse och Marie ska sova här. Jag skulle egentligen ha sovit där från början men den madrassen är heeeemsk. Det är rena självmordet för min kropp. Men jag borde klara en natt i alla fall.
Imorgon ska jag göra typografi frågorna jag inte gjorde idag och mot kvällen när mamma kommer hem blir det pyssel. Vi ska sätta nejlikor i apelsiner. Det luktar ju helt underbart! Dessutom behöver jag lite julpyssel så jag kommer i stämning. Men jag har gjort framsteg, kom på mig själv med att gå runt och sjunga på jullåtar när jag var ute med hundarna igår! Inte illa!
Nu ska jag snart lägga mig och kolla på film eller liknande. Ska upp och äta frukost med mamma imorgon så blir väl rätt tidigt om vi ska hinna äta lunch innan tolv...
Pöss, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0